دسته بندی ها

قوانین

قوانین , مقررات

 

 

کلیه‌ی اصول و رویه‏‌ی دلی مارت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روزرسانی احتمالی و تغییر قوانین مندرج در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

 

ثبت، پردازش ، ارسال سفارش و تحویل کالا

ثبت سفارش در دلی مارت در 24 ساعت شبانه روزامکان پذیراست ولی  ارسال کالا برای کل کشور هر روز کاری غیر تعطیل صبح بوسیله اداره پست  و زمان رسیدن کالا بین 3 تا 7 روز کاری می باشد

 

 

 مرسولات پستی سقف رایگان ندارند. هزینه ارسال بر اساس وزن کالا تعیین می گردد و بر طبق تعرفه اداره پست می باشد. هزینه بسته بندی و ارسال از انبار دلیمارت تا اداره پست نیز به هزینه ارسال اضافه می گردد.

 

  در صورت نیاز به اضافه نمودن کالاهای جدید  به فاکتور مراتب می بایستی به صورت دقیق با ذکر تعداد در بخش درخواست کالا و خدمات قبل از زمان ارسال کالا در منوی اصلی ثبت گردد.

  در صورت نیاز به موجود نمودن کالاهای جدید  در فروشگاه مراتب می بایستی به صورت دقیق در بخش درخواست کالا و خدمات در منوی اصلی ثبت گردد.

  ارتباط با مدیریت سایت برای ارسال نظرات ، پیشنهادات و انتقادات از بخش تماس با ما در منوی اصلی یا لینک تلگرام در وب سایت امکان پذیر می باشد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دلی مارت، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش دلی مارت بر انجام بهینه این فرآیند می‌باشد با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دلی مارت به پایان برسد (حتی پس از اقدام کاربر به سفارش‌‏گذاری) حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای دلی مارت محفوظ است. کاربر می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد.

درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای دلی مارت محفوظ است.

دلی مارت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز و عودت می‌نماید و کاربر با ورود به سایت دلی مارت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

 

نمایندگی

دلی مارت در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به دلی مارت اطلاع دهید.

 

روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت آنلاین، پرداخت نمایند.

 

شرایط مرجوعی کالا

باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در دلی مارت شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.

در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان دلی مارت از طریق شماره تلفن 01152332478 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان دلی مارت اطلاع داده شود. کارشناسان دلی مارت ایرادهای اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته، کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 

 

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان دلی مارت از طریق شماره تماس 01152332478 اطلاع دهید.