دسته بندی ها

قوانین

قوانین , مقررات

 

 

کلیه‌ی اصول و رویه‏‌ی دلی مارت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روزرسانی احتمالی و تغییر قوانین مندرج در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

 

ثبت، پردازش ، ارسال سفارش و تحویل کالا

ثبت سفارش در دلی مارت در 24 ساعت شبانه روزامکان پذیراست ولی  ارسال کالا برای کل کشور هر روز کاری غیر تعطیل صبح بوسیله اداره پست و برای محدوده نوشهر و چالوس از ساعت 10 صبح الی 8 شب روزهای غیز تعطیل توسط پیک می باشد. محدوده سفارش در استان مازندران (شهرهای نوشهر و چالوس -محدوده میدان لتینگان تا میدان خط 8 کمربندی چالوس-میباشد)

تحویل کالا درب اصلی ساختمان انجام می گردد و پیک های دلی مارت ملزم به تحویل سفارشات درب واحد داخلی ساختمان نیستند. 

در صورت عدم حضور تحویل گیرنده در آدرس داده شده و تاخیر در دریافت سفارش هزینه های معطلی پیک به شرح زیر توسط مشتری به پیک علاوه بر وجه فاکتور پرداخت می گردند:

5 الی 10 دقیقه 2000 تومان

10 الی 20 دقیقه 4000 تومان

20 الی 30 دقیقه 8000 تومان

بیش از 30 دقیقه سفارش برگشت خورده و در سفارش بعدی هزینه برگشت و معطلی پیک محاسبه و دریافت خواهد گردید.

 مرسولات پستی سقف رایگان ندارند. هزینه ارسال بر اساس وزن کالا تعیین می گردد و بر طبق تعرفه اداره پست می باشد. هزینه بسته بندی و ارسال از انبار دلیمارت تا اداره پست نیز به هزینه ارسال اضافه می گردد.

در محدوده شهری نوشهر برای سفارش‌های بیش از 150.000 تومان ارسال رایگان و برای سفارشات کمتر از 150.000 تومان، 5500 تومان هزینه‌ی حمل شامل می‌شود.

در محدوده شهری چالوس برای سفارش‌های بیش از 150.000 تومان ارسال رایگان و برای سفارشات کمتر از 150.000 تومان، 6500 تومان هزینه‌ی حمل شامل می‌شود.

  در صورت نیاز به اضافه نمودن کالاهای جدید  به فاکتور مراتب می بایستی به صورت دقیق با ذکر تعداد در بخش درخواست کالا و خدمات قبل از زمان ارسال کالا در منوی اصلی ثبت گردد.

  در صورت نیاز به موجود نمودن کالاهای جدید  در فروشگاه مراتب می بایستی به صورت دقیق در بخش درخواست کالا و خدمات در منوی اصلی ثبت گردد.

  ارتباط با مدیریت سایت برای ارسال نظرات ، پیشنهادات و انتقادات از بخش تماس با ما در منوی اصلی یا لینک تلگرام در وب سایت امکان پذیر می باشد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دلی مارت، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش دلی مارت بر انجام بهینه این فرآیند می‌باشد با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دلی مارت به پایان برسد (حتی پس از اقدام کاربر به سفارش‌‏گذاری) حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای دلی مارت محفوظ است. کاربر می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد.

درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای دلی مارت محفوظ است.

دلی مارت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز و عودت می‌نماید و کاربر با ورود به سایت دلی مارت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

 

نمایندگی

دلی مارت در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به دلی مارت اطلاع دهید.

 

روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت آنلاین، نقدی و یا با استفاده از دستگاه POS (کارت خوان) در محل پرداخت نمایند.

 

شرایط مرجوعی کالا

باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در دلی مارت شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.

در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان دلی مارت از طریق شماره تلفن 01152374576 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان دلی مارت اطلاع داده شود. کارشناسان دلی مارت ایرادهای اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته، کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان دلی مارت اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دلی مارت عودت شود.

 

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان دلی مارت از طریق شماره تماس 01152374576 اطلاع دهید.

 ارسال سفارشات محلی با پیک در روزهای تعطیل انجام نمی گردد در صورت ثبت سفارش مراتب جهت ارسال در اولین روز کاری هماهنگ خواهد گردید. 

از برگشت کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دلی مارت جدا خودداری نمایید.

ارسال محلی کالا با پیک در روزهای تعطیل در محدوده نوشهر و چالوس انجام نمی گردد و در صورت ثبت سفارش مراتب در اولین روز کاری جهت ارسال توسط دلی مارت با خریدار هماهنگ خواهد گردید.