دسته بندی ها

سوالات متداول


حساب کاربری
1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ:
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با
وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با
کلیک روی گزینه نمایش حساب کاربری من به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در
بخش ویرایش حساب کاربری امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ:
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده
به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link
تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ:
 باید با حساب کاربری خود وارد
شوید، سپس روی گزینه پیگیری سفارش کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده
‏شود.

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ:
شما به صورت نقدی، بانکی ، پرداخت از طریق کارت عضو شبکه شتاب درب منزل یا
اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله
اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید. 

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را  پرداخت کرد؟
پاسخ:
شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه  ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون
بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه
صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین،
کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران
زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه
اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
پاسخ:
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان
پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی به مشتری اعلام خواهد
شد.

4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام
شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما
در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را
به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان
برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت
برطرف شود.


5- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.


6- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه دلی مارت  از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.


7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه دلی مارت امن است؟
پاسخ:
پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این
شما نه تنها برای خرید از فروشگاه دلی مارت که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی
برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
  -
با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید
از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر
باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
  - قبل از ورود اطلاعات
از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن
شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری
کنید.
  - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.


ارسال سفارشات

1- سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ:  تحویل کالا درب منزل یا در محل کار می باشد .

2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ:
درآخرین مرحله ثبت سفارش هزینه ارسال بر اساس محله و نوع ارسال فوری یا زماندار به خریدار اعلام می گردد .


3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ:
بله ، شما میتوانید در  هنگام ثبت سفارش در قسمت پیام کاربر ، معیین کنید
چه زمانی می خواهید سفارش را درب منزل تحویل بگیرید، از طریق تماس تلفنی با
شما هماهنگ خواهد شد .

4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ:  سفارشات در محدوده زمان ارسال برای مشتریان ارسال میگردد


4- می‏‌توانم محصولی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه دلی مارت به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ:
خیر در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد

در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید میتوانید از طریق لینک تماس با ما سوال خود را مطرح کنید.
 

ارسال پستی 

1-آیا امکان ارسال پستی کالاها نیز به سایر نقاط کشور وجود دارد؟

پاسخ :

بله - کالاهای قابل ارسال پستی توسط پست به فاصله حداکثر 1 روز کاری پس از ارسال سفارش به اقصی نقاط کشور توسط پست سفارشی ارسال می گردند.

 

2-هزینه ارسال پستی چقدر است ؟

هزینه ارسال پستی توسط برنامه و براساس وزن کالا در آخرین مرحله ثبت سفارش و با انتخاب روش ارسال پستی محاسبه و اعلام می گردد.

 

3-آیا امکان پرداخت در محل برای ارسال پستی وجود دارد؟

پاسخ:

خیر - در ارسال پستی هزینه سفارش بصورت آنلاین از درگاه بانکی یا کیف شارژ پول الکترونیک شما در سایت پرداخت می گردد.

 

4-سفارشات ارسال پستی در چه مدتی به دست خریدار می رسند؟

پاسخ:

برای تهران بین 1 الی 2 روز کاری پس از ثبت سفارش و سایر شهرها بین 3 الی 4 روز کاری پس از ثبت سفارش 

 

5-چه تضمینی برای ارسال سفارشات پستی وجود دارد؟

پاسخ:

این سایت دارای مجوز از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و نشان ملی سامانه های دیجیتال و نماد اعتماد پرداخت الکترونیک وزارت صمت بوده که در سایت قابل استعلام از مبادی ذیربط می باشند.